Nejnovější články

Daňový kalendář

Nezapomínáte na termíny placení daní či odevzdání příslušných přiznání? Nehodláte podobnými záležitostmi ztrácet čas ani energii? Rádi to vyřešíme za Vás!!! Zde přinášíme přehled nejbližších povinností:

Měsíc prosinec:

• 12. 12. 2016

spotřební daň

splatnost daně za říjen 2016 (mimo spotřební daň z lihu)

• 15. 12. 2016

daň silniční

záloha na daň za říjen a listopad 2016, event. splatnost jedné zálohy na daň (nejméně ve výši 70 % roční daňové povinnosti) – v případě poplatníka daně, je-li provozovatelem nákladních vozidel včetně tahačů, nákladních přívěsů a nákladních návěsů s největší povolenou hmotností 12 a více tun, kterým se dle § 6 odst. 10 zákona o dani silniční snižuje sazba daně o 48 %

daň z příjmu

čtvrtletní nebo pololetní záloha na daň

• 20. 12. 2016

daň z příjmů

měsíční odvod úhrnu sražených záloh na daň z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti

• 27. 12. 2016

daňové přiznání a daň za listopad 2016

souhrnné hlášení za listopad 2016

kontrolní hlášení za listopad 2016

energetické daně

daňové přiznání a splatnost daně z plynu, pevných paliv a elektřiny za listopad 2016

spotřební daň

splatnost daně za říjen 2016 (pouze spotřební daň z lihu)

daňové přiznání za listopad 2016

spotřební daň

daňové přiznání k uplatnění nároku na vrácení spotřební daně například z topných olejů a ostatních (technických) benzinů za listopad 2016 (pokud vznikl nárok)

Proč si vybrat právě nás?

UŠETŘÍTE!
    Ušetříme Vám nejen peníze, ale i čas, spoustu starostí a energie! To vše můžete investovat do toho, čemu rozumíte nejlépe! Starosti s čísly a paragrafy svěřte nám!!!
    NEPLAŤTE ZBYTEČNĚ
    Neplaťte státu víc, než bezpodmínečně musíte!! Predikce a daňová optimalizace - to je cesta k ušetření peněz, které můžete použít jinak, lépe, výhodněji pro Vás. Ozvěte se nám, víme, jak na to!!!
    ZÁRUKA KVALITY
    Proč právě nás? Protože jsme zkrátka nejlepší!!! Nevěříte? Ozvěte se nám a nechte se přesvědčit o našich kvalitách!!!
    ZKUŠENOST
    Mnohaletá praxe v oboru, certifikáty dokládající naši odbornost, sledování nových trendů a jejich aplikování do praxe - to je naše jasná nabídka!!! Nabídnout Vám však můžeme mnohem víc...
    BUĎTE V OBRAZE
    Účetnictví online - získejte přístup ke svým datům kdykoliv a odkudkoliv! Díky moderním technologiím Vám nabízíme možnost být stále v obraze!!!